Warning: file_put_contents(../_logs/20170424_230337-CCBot/2.0.txt): failed to open stream: Nie ma takiego pliku ani katalogu in /home/kilobit/public_html/webranking.pl/public_html/admin/savelogs.php on line 36
Ekonomia, biznes - ranking kwiecień 2017
» Ekonomia, biznes

Ekonomia, biznes

» Ranking popularności z dnia 21-04-2017

Na skróty: Porównanie Top 3 | Ranking Top 20 | Cechy szczególne | Jak wybrać? | Kupony rabatowe

W kategorii Ekonomia, biznes największą popularnością cieszą się produkty firmy John C. Maxwell (udział 21,2%). Na kolejnych miejscach znalazły się firmy: Jedynak Piotr (13,6%) oraz Guzera Krystyna (10,6%). Średnia cena najpopularniejszych 20 produktów wynosi 40 złotych.

Najpopularniejszy produkt to Prosumpcja Jako Wielowymiarowe Zachowanie Rynkowe Pwe i kosztuje średnio 48 zł. Jeśli nasz budżet jest istotny to najmniej zapłacimy za Rynek 8 zł (18. miejsce w rankingu popularności). Najdroższy jest z kolei Procedury podatkowe w średniej cenie 155 zł (9. miejsce w rankingu). Natomiast w największej liczbie sklepów (14) jest oferowany Jak stać się osobą wpływową w cenie ok. 20 zł.

Porównanie TOP 3

TOP 1

NazwaProsumpcja Jako Wielowymiarowe Zachowanie Rynkowe PweWieloletnie planowanie budżetowe w podsektorze rządowymMarketing na rynku prasowym
Prosumpcja Jako Wielowymiarowe Zachowanie Rynkowe PweWieloletnie planowanie budżetowe w podsektorze rządowymMarketing na rynku prasowym
ISBN978832082285497883764187739788320818949
TytułProsumpcja Jako Wielowymiarowe Zachowanie Rynkowe PweWieloletnie planowanie budżetowe w podsektorze rządowymMarketing na rynku prasowym
AutorBaruk Agnieszka IzabelaSławomir FranekRyszard Żabiński
WydawcaPweDifinPWE
Średnia cena48 zł55 zł51 zł

Ekonomia, biznes - ranking 2017

Wybór nie jest łatwy, dlatego staramy się dostarczyć Państwu jak najwięcej informacji.

LpFotoModelProducentŚrednia cena
[zł]
Sklepy
1Prosumpcja Jako Wielowymiarowe Zachowanie Rynkowe PweBaruk Agnieszka Izabela48
2Wieloletnie planowanie budżetowe w podsektorze rządowymSławomir Franek55
3Marketing na rynku prasowymRyszard Żabiński51
4Jak stać się osobą wpływowąJohn C. Maxwell28
5Wynagrodzenia i systemy motywacyjneDorota Twardo44
6Reakcja na światowy kryzys gospodarczy i regionalny kryzys gazowyEufemia Teichmann, Krzysztof Falkowski30
7Zatrudnianie kierowcówRycak Magdalena Barbara, Wronikowska Ewa60
8Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwaDobiegała - Korona Barbara, Herman Andrzej (red.)67
9Procedury podatkoweDzwonkowski H., Zgierski Z.155
10Zarządzanie karierą   CD15
11Zarządzanie zasobami ludzkimiPocztowski Aleksy49
12W stronę kwalitologii zasobów ludzkichLipka A.36
13Ekonomika przedsiębiorstw Podręcznik część 3Guzera Krystyna19
14 Tajniki bankowości Rothbard Murray N. ]]25
15Zastosowania badań marketingowychKaczmarczyk Stanisław42
16Podstawy marketingu PodręcznikNowacka Aldona, Nowacki Robert21
17Współpraca przedsiębiorstw z bankiemGrzywacz Jacek41
18RynekAlan Aldridge7
19Wiedza współczesnych organizacji.Jedynak Piotr28
20Zarządzanie finansami międzynarodowymi Zadania z rozwiązaniamiNajlepszy Eugeniusz26